Overslaan naar content

CRO Specialist

Hybride
  • Leusden, Utrecht, Nederland
€ 3.584 - € 5.054 per maandMarketing

Functieomschrijving

Als CRO specialist waan jij je bij ons in een waar optimalisatie-walhalla. Met onze aantallen bezoekers kan jij helemaal los gaan én dankzij de breed gedragen experimenteer-cultuur is er weinig voor nodig om stakeholders te overtuigen dat jouw ideeën het testen waard zijn. Je draagt ownership op en bouwt het bestaande CRO- en personalisatie programma verder uit. Dit doe je in nauwe samenwerking met andere specialisten uit het CXO en het marketingteam. 

Voor het CXO team zijn wij op zoek naar een ervaren CRO specialist die het al bestaande, volwassen CRO programma op volle toeren laat draaien en verder uitbouwen. Je kijkt verder dan de best practices die overal op het internet te vinden zijn. Jij initieert en faciliteert experimenten die voor de business écht belangrijk zijn of die klantproblemen doen oplossen als sneeuw voor de zon. Jouw ervaring met personalisatie en segmentatie gebruik je om ons daar ook naar de volgende stap in volwassenheid te brengen. Je hebt een belangrijke rol in het optimaliseren van de klantreis én het valideren van belangrijke vraagstukken die in lijn liggen met de strategie. Het CXO team barst van creativiteit en heeft zich het afgelopen jaar geprofileerd door insights en learnings te presenteren verpakt en verkleed in een origineel thema, een interne Whichtestwillwin-competitie op te zetten en klanten letterlijk in huis te halen om hen te interviewen.

Wat ga je doen?

  • Je bent onderdeel van het CXO team waarbij klanttevredenheid en retentie de belangrijkste pijlers zijn. De klant staat op één in dit team en in alle optimalisaties en validaties die we doen, bewaak jij deze filosofie.

  • Je initieert én faciliteert optimalisaties en validaties die bijdragen aan de strategische doelstellingen die bedrijfsbreed zijn bepaald. Dit doe je in nauwe samenwerking met andere teams zoals o.a. Merchandising, Verzenden & retouren en Business development.

  • Je bent owner van het CRO programma. Je bouwt deze verder uit: in aantal experimenten en interne zichtbaarheid. Sturen op testing velocity én kwaliteit zie jij als een gezonde uitdaging!

  • Je houdt overzicht over alle nieuwe en lopende segmentaties en personalisaties. Jij initieert nieuwe campagnes, werkt deze uit en zorgt ervoor dat ze live gaan en het resultaat gedeeld wordt.

  • Omdat jij alle skills van CRO’er bezit, kan jij ook zelf onderzoek doen, experimenten bouwen (tot een zekere mate van complexiteit) en analyseren. Er zijn specialisten aanwezig om jou te helpen, maar jij draait het liefst zelf ook aan de knoppen want dat is het meest effectief (en leuk!)

  • Samen met het CXO team creëer je zichtbaarheid - op welke mogelijke manier ook, niets is gek genoeg - om een het belang van experimenteren en leren, uit te dragen.


Wie zijn wij?

Bij Smartphonehoesjes.nl werken elke dag 175 enthousiaste en gedreven collega’s vanuit onze kernwaarden: plezier, groei en ondernemen. Stuk voor stuk mensen die er elke dag alles aan doen om onze grote dromen te verwezenlijken. Inmiddels zijn we actief in vijf verschillende landen via onze eigen webshops, een B2B kanaal en zijn we actief op meerdere marketplaces. Elke dag mogen wij tussen de 8.000 en 20.000 klanten blij maken met onze producten. We zijn innovatief, ambitieus en we gaan hard, heel hard! Daarom zijn we op zoek naar de allerbeste mensen zodat we nog vele nieuwe doelstellingen gaan behalen.

Hoe ziet het team eruit?

Het Customer Experience Optimization team is een team vol vakexperts: een UX-designer, UX-developer, Customer insights manager en een Teamlead CXO. Allemaal creatievelingen, met een flinke portie humor en executiekracht. Dit team ziet het podium als een waardevol middel om Smartphonehoesjes.nl nog klantgerichter en datagedreven te krijgen. Daarnaast werk je nauw samen met Category Management, Performance marketing, Data, Development en Business development.


Wat krijg je van ons?

  • Een salaris tussen de €3.584,- en €5.054,- per maand op basis van 40 uur (afhankelijk van jouw ervaring);
  • 26 vakantiedagen op basis van 40 uur en de mogelijkheid om nog 5 dagen bij te kopen;
  • Reiskostenvergoeding van €0,23 per km (vanaf 10 km) voor als je naar kantoor komt;
  • Een thuiswerkvergoeding van maximaal €44,- netto per maand voor de kopjes koffie (of thee) en internet thuis;
  • Een uitstekende pensioenregeling met maar een kleine eigen bijdrage;
  • Korting voor jou, je vrienden en familie van 30% op ons gehele assortiment;
  • Werken in een hypermodern kantoor met inspirerende collega’s en waar we eigen inbreng en ondernemerschap stimuleren;
  • En ben je van harte welkom bij de wekelijkse bootcamp, maandelijkse borrel en het jaarlijkse zomerfestival. Niet verplicht, wel leuk!

Vereisten

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt circa drie jaar ervaring in een vergelijkbare rol binnen e-commerce;
  • Beschikbaar voor 40 uren per week heeft de voorkeur, minimaal 32 uur is bespreekbaar.
  • Je hebt ervaring met systemen/programma’s zoals: Google Analytics, Sitespect, Optimizely of vergelijkbare AB-testing tooling, Squeezely (of vergelijkbare CDP’s), Airtable en je hebt het talent om nieuwe systemen snel eigen maken;
  • Je bent sterk in het interpreteren én ophalen van zowel kwalitatieve als kwantitatieve data en weet dit te vertalen naar (haalbare) optimalisaties.
  • Je bent pro-actief, werkt autonoom en je beschikt over een flinke portie executie-kracht.
  • Je bent communicatief vaardig, je zoekt graag de samenwerking op met je collega’s.
  • Jij hebt een optimalisatie mindset waar je u tegen zegt. In processen én op de inhoud ben jij constant bezig om het werk effectiever en efficiënter te maken.

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar